
REGULAMIN KONKURSU PLASTYCZNEGO „BEZPIECZNY INTERNET”
I. CEL KONKURSU
Celem konkursu jest podejmowanie problematyki bezpieczeństwa w cyberprzestrzeni poprzez przygotowanie plakatu plastycznego.
II. REGULAMIN KONKURSU
- W konkursie mogą wziąć udział uczniowie kl. IV-VII oraz gimnazjum.
- Konkurs rozpoczyna się 12 marca 2018 r. i trwa do 28 marca 2018 r. (wyniki zostaną ogłoszone w kwietniu podczas apelu wychowawczego). Pracę należy składać w gabinecie pedagoga.
- Do konkursu należy składać prace indywidualne przedstawiające plakat związany z bezpieczeństwem w Internecie.
- PLAKAT POWINIEN SPEŁNIAĆ PONIŻSZE KRYTERIA:
- Technika prac: rysunek kredką, tuszem, węglem, malarstwo, collage (kolaż), witraż, wydzieranka oraz inne do wyboru przez uczestnika konkursu (nie aprobujemy gotowych/wydrukowanych tekstów/zdjęć)
- Treść nawiązująca do bezpiecznego korzystania z cyberprzestrzeni- Format prac plastycznych nie mniejszy niż A2
- Hasło propagujące bezpieczne korzystanie z Internetu
- Pracę należy opatrzyć imieniem i nazwiskiem oraz klasą do której uczęszcza autor.
- Złożone w ramach konkursu prace będą oceniane zgodnie z następującymi kryteriami:
- Oryginalne hasło
- Nakład pracy
- Kreatywność
- Ogólne wrażenie artystyczne
- Prace złożone na konkurs nie mogą naruszać prawa (dokonanie plagiatu), a także ogólnie przyjętych norm obyczajowych – w szczególności dotyczy to treści powszechnie uważanych za wulgarne i obraźliwe.
- W konkursie udział brać mogą wyłącznie prace do tej pory niepublikowane
i nienagradzane. - Prace podlegają ocenie Jury powołanego przez Organizatorów. Jury dokonuje oceny po zakończeniu terminu składania plakatów. Spośród złożonych prac Jury wybierze po trzy prace z każdej kategorii wiekowej (I kategoria- kl. IV-VI, II kategoria kl. VII i gimnazjum).
Organizatorzy:
Pani Agnieszka Kuchta
Pani Monika Rzysko